Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 58 m²
Pis en venda a Calle Polka, 20, Llano del Camello
San Miguel de Abona
Piso situado en la planta baja de un edificio plurifamiliar en Llano del Camello, San Miguel de Abona. La vivienda está distribuida en dos dormitorios, un baño completo, salón-comedor, balcón y cocina. Además la vivienda dispone de una gran terraza de 38 m2 donde poder disfrutar del aire libre. La vivienda dispone tambien de plaza de garaje y trastero . El inmueble se encuentra en una zona tranquila, rodeado por viviendas residenciales de similares características.
Importante!!! Inmueble con venta especial está sujeto a un proceso comercial de venta de subasta bancaria al alza, siendo el precio de salida el reflejado en la publicidad, la subasta finaliza el 17/04/2026. Inmueble visitable e hipotecable. Si necesita mas información de las condiciones no dude en consultarnos, uno de nuestros comerciales les atenderá.
#ref:APF 01-3000
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
761 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
761 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
221.700 €
Impostos i despeses de la compra:
15.298 €
Cost total de l'immoble:
236.998 €
Estalvi aportat:
44.340 €
Import de la hipoteca:
192.658 €
Interessos totals:
81.386 €
Cost total amb hipoteca
318.384 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.