Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 6 habs.
- 4 banys
- 400 m²
- 1900 m² terreny
Casa o xalet en venda a Avenida Brasil, 1, La Laguna
San Cristóbal de la Laguna
Una preciosa casa con un gran jardín, lleno de frutales en el mismo centro de La Laguna. Cerca de la Iglesia de La Concepción, zonas ajardinadas, a pocos metros de un Mercadona, centro de salud, farmacias, tiendas...Todas la comodidades al alcance de su mano. La casa necesita reforma pero tiene un sinfín de posibilidades, hotel, centros médicos, clínicas, guardería, residencias de mayores.....Abstenerse AGENCIAS/INMOBILIARIAS por favor! Solo personas realmente interesadas.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:1 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:1 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
4.093 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
4.093 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
1.200.000 €
Impostos i despeses de la compra:
75.785 €
Cost total de l'immoble:
1.275.785 €
Estalvi aportat:
240.000 €
Import de la hipoteca:
1.035.785 €
Interessos totals:
437.552 €
Cost total amb hipoteca
1.713.337 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




