- 179 m²
- 200 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle Vergara, 9, Vega Lagunera
San Cristóbal de la Laguna
Se vende chalet adosado totalmente amueblado y equipado en La Laguna, C/ Vergara, cerca del parque la Vega, Camino la Rúa y Plaza del Cristo de 180m2 distribuidos en 2 plantas en urb. Torrelaguna. Planta baja, una amplia terraza soleada, salón comedor, cocina independiente amueblada y equipada con electrodomésticos y un baño y pequeño patio trasero. En la planta alta cuentas con 4 habitaciones con armarios empotrados y 1 baño. La habitación principal con balcón. Dentro de la urbanización dispones de una amplia plaza de garaje. Calefacción individual. El pvp indicado no incluye impuestos ni gastos de notaría. este anuncio no es vinculante. Puede contener errores; se muestra a título informativo y no contractual.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-estEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Terrassa
- Pati
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.470 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.470 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
430.000 €
Impostos i despeses de la compra:
27.999 €
Cost total de l'immoble:
457.999 €
Estalvi aportat:
86.000 €
Import de la hipoteca:
371.999 €
Interessos totals:
157.145 €
Cost total amb hipoteca
615.144 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.