- 2 habs.
- 1 bany
- 58 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Calle Cuaderna, 28, Playa Honda
San Bartolomé
Oportunidad en Playa Honda, Lanzarote. Sacamos a la venta este precioso piso completamente exterior en esquina, súper luminoso y ventilado a 5 minutos a pie de la Playa y cerca de todos los servicios. Cuenta con un amplio balcón donde disfrutar de los días en esta isla maravillosa. Es una propiedad perfecta tanto para vivirla como para rentabilizarla. Es un primero sin ascensor. Los datos son orientativos y pueden estar sujetos a errores u omisiones . Los gastos e impuestos propios de la compra no están incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAigua calenta
ElectricitatAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
738 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
738 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
215.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.896 €
Cost total de l'immoble:
229.896 €
Estalvi aportat:
43.000 €
Import de la hipoteca:
186.896 €
Interessos totals:
78.951 €
Cost total amb hipoteca
308.847 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.