- 4 habs.
- 2 banys
- 120 m²
- 161 m² terreny
Casa adosada en venda a Maçana
Salt
¡TU NUEVO HOGAR TE ESTÁ ESPERANDO!
Casa de dos plantas, ideal para familias, con 4 habitaciones , chimenea y 2 baños, uno de ellos reformado con plato de ducha.
Cuenta con una estupenda terraza, garaje para dos coches y, sobre todo, un fantástico patio de 100 m², perfecto para disfrutar de un buen café, relajarse y, especialmente, para que los niños jueguen y disfruten con total tranquilidad.
Todos los servicios cerca, para hacerte el día a día mucho más cómodo.
Una casa pensada para disfrutarla en familia. ¡Ven a conocerla! [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAigua calenta
ButàAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
922 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
922 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
257.000 €
Impostos i despeses de la compra:
27.771 €
Cost total de l'immoble:
284.771 €
Estalvi aportat:
51.400 €
Import de la hipoteca:
233.371 €
Interessos totals:
98.584 €
Cost total amb hipoteca
383.355 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.