Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 1 bany
- 120 m²
Casa adosada en venda a Barri Vell
Salt
Oportunitat que no podrà deixar escapar: una **casa adossada, de poble** situada a la zona de Les Hortes, a Salt. Aquesta propietat, amb una façana que evoca la seva construcció original el 1940, ha estat **per ser reformada**.
Amb una superfície de **120 m² construïts**, aquesta llar és ideal per a famílies que busquen espai i confort en un entorn tranquil. A l'interior, trobarà una distribució intel·ligent que inclou **5 dormitoris** lluminosos, oferint flexibilitat per a habitacions, despatxos o espais de joc segons les seves necessitats. El bany, ara exterior, s'ha de repensar.
Situada en un carrer pavimentat, en una zona tranquil·la i amb tots els serveis a l'abast a la vora de la ciutat de Girona, aquesta propietat representa una **oportunitat única** de viure en una casa amb estil, que fusiona la història amb les prestacions i el confort d'avui dia.
No deixi escapar aquesta joia! Contacti'm per a més informació o per concertar una visita. Estic segur que aquesta casa l'enamorarà.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
70 a 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Jardí Privat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
537 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
537 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
149.000 €
Impostos i despeses de la compra:
16.803 €
Cost total de l'immoble:
165.803 €
Estalvi aportat:
29.800 €
Import de la hipoteca:
136.003 €
Interessos totals:
57.452 €
Cost total amb hipoteca
223.255 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.