Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 148 m²
Pis en venda a Calle Lamberto de Echeverría, 17, La Platina- Hospital - Campus
Salamanca Capital
De Particular a Particular - Atico en Huerta Otea de 85 m2 63 terraza. Atico luminoso y grandes ventanales con 2 hab y dos baños ( 1 con bañera, 1 con Ducha ). Una de las habitaciones con Baño en suite y armario empotrado. La otra habitación tiene un armario movible. Salón comedor con balcón de amplia cristalera que da a una terraza de 63 m2 y a un balcón. Cocina equipada con frigorífico, horno, lavadora, calentador de gas natural, lavavajillas y fuegos eléctricos, desde la cocina se accede a una terraza.
Se vende completamente mueblado.
Garaje y trastero amplio incluido en el precio.
Abstenerse inmobiliarias.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
Molt béAntiguitat
5 a 10 anysAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.330 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.330 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
380.000 €
Impostos i despeses de la compra:
32.599 €
Cost total de l'immoble:
412.599 €
Estalvi aportat:
76.000 €
Import de la hipoteca:
336.599 €
Interessos totals:
142.191 €
Cost total amb hipoteca
554.790 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




