- 4 habs.
- 2 banys
- 137 m²
Casa adosada en venda a Corinto - Almarda
Sagunto / Sagunt
Estupendo adosado situado en una de las zonas mas tranquilas y exclusivas de la playa de Almarda, a pocos minutos de la playa.
Vivienda de unos 137 m2 aprox distribuidos en;
Garaje a pie de calle con capacidad de un coche
Planta baja; Salon comedor, cocina independiente, baño completo, y salida a una amplia y espaciosa terraza con paellero.
1º Planta; 1 baño completo y 4 habitaciones de las cuales dos de ellas son abuhardilladas y las otras dos disponen de terraza.
Disponemos de Aire acondicionado de frio/calor en toda la casa.
Si tu sueño es vivir o veranear en una zona tranquila, tanto en verano como en invierno, esta sin duda es una muy buena opción! No dudes en visitar la vivienda !!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.289 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.289 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
360.000 €
Impostos i despeses de la compra:
38.199 €
Cost total de l'immoble:
398.199 €
Estalvi aportat:
72.000 €
Import de la hipoteca:
326.199 €
Interessos totals:
137.798 €
Cost total amb hipoteca
535.997 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.