- 3 habs.
- 1 bany
- 104 m²
- 1a Planta
Pis en venda a Can Feu
Sabadell
Eurollar Serveis Immobiliaris, comercialitza aquest habitatge situat en una primera planta sense ascensor, amb una superfície construïda de 104 m² i 85 m² útils, ideal per a aquells que busquen crear una llar totalment personalitzada.
L’immoble està per reformar, fet que ofereix infinites possibilitats de disseny i personalització. Per ajudar-vos a imaginar-ne tot el potencial, us presentem fotografies de l’estat actual de cadascuna de les estances i, tot seguit, una recreació virtual que mostra una proposta de reforma i decoració d’estil nòrdic. Així podreu visualitzar com podria arribar a ser aquest habitatge un cop reformat.
La zona de dia destaca pel seu ampli saló-menjador exterior, un espai lluminós, que permet gaudir de llum natural durant bona part del dia. La cuina és independent, exterior i perfectament diferenciada, amb un pràctic safareig annex que aporta funcionalitat al dia a dia.
La zona de nit està formada per tres dormitoris, distribuïts en un dormitori doble i dos dormitoris individuals, espais que s’adapten a les necessitats de qualsevol família o bé permeten disposar d’un despatx o d’una habitació de convidats.
L’habitatge disposa d’un bany complet exterior, equipat amb plat de dutxa, que reforça la comoditat i funcionalitat de l’immoble.
Una excel·lent oportunitat per transformar aquest pis en la llar que sempre has imaginat.
Ubicat en una zona molt ben comunicada, amb accés ràpid a la C-58 i a només 600 metres de l’estació FGC Can Feu. A més, disposa de parades d’autobús, CAP, farmàcies, centres educatius, supermercats, comerços de proximitat i tots els serveis necessaris per gaudir d’un dia a dia còmode i pràctic.
Contacti'ns sense compromís per obtenir més informació o concertar una visita.
Us acompanyem en cada pas del procés de compra, oferint-vos un assessorament personalitzat i solucions de finançament a mida, amb condicions hipotecàries molt competitives i la possibilitat de finançar fins al 100%.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
70 a 100 anysPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Cuina Office
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
751 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
751 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
209.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.896 €
Cost total de l'immoble:
231.896 €
Estalvi aportat:
41.800 €
Import de la hipoteca:
190.096 €
Interessos totals:
80.303 €
Cost total amb hipoteca
312.199 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.