- 5 habs.
- 3 banys
- 245 m²
Casa adosada en venda a La Plana del Pintor
Sabadell
FALGUERAS IMMOBILIARIA VEN CASA ADOSADA A SABADELL LA PLANA DEL PINTOR,
Comercialitzem un exclusiu projecte residencial d'una casa adosada unifamiliar que combina disseny i confort en cadascun dels seus espais. Aquesta llar de quatre nivells està pensat per a satisfer els gustos més exigents. Tens l'oportunitat de dissenyar la teva llar al teu gust fins a uns certs punts. En la planta baixa trobem un garatge per a un vehicle i amb emmagatzematge, una habitació amb un petit safareig així com un bany complet. En la primera planta trobem un ampli i lluminós saló-menjador que es connecta directament amb una àmplia cuina de disseny modern. equipada per als xefs de la casa. També trobarem un lavabo de cortesia. La segona planta es reserva per al descans, oferint dormitoris tranquils i un bany complet on cada detall compta per a garantir la teva comoditat. Finalment, la joia de la corona: una golfa amb terrassa, dissenyada per a oferir-te moments inoblidables sota el cel, ja sigui sota el sol o les estrelles. Cada nivell s'ha optimitzat per a proporcionar la màxima funcionalitat, amb un enfocament en la sostenibilitat, evidenciat per elements com a panells solars per a la creació d'aigua sanitària. En el seu conjunt, aquest habitatge representa un estil de vida modern i responsable. No deixis passar l'oportunitat de ser part d'aquesta experiència única i contacta per a més informació!
Falgueras Immobiliària, la teva agència de confiança i familiar!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
Menys d'1 anyAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:14 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:2 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Terrassa
- Pati
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.396 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.396 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
390.000 €
Impostos i despeses de la compra:
41.199 €
Cost total de l'immoble:
431.199 €
Estalvi aportat:
78.000 €
Import de la hipoteca:
353.199 €
Interessos totals:
149.204 €
Cost total amb hipoteca
580.403 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.