- 4 habs.
- 2 banys
- 158 m²
Casa o xalet en venda a Bahia Luz - La Forestal
Rota
Si buscas una vivienda amplia, cómoda y en una ubicación privilegiada, ¡esta casa puede ser lo que estás buscando!
Casa pareada situada en una de las zonas más tranquilas y agradables de Rota, rodeada de zonas ajardinadas, colegios, comercios y todos los servicios necesarios para el día a día.
Uno de sus grandes atractivos es su proximidad a la Playa de Virgen del Mar, perfecta para disfrutar del buen tiempo, relajarse junto al mar y aprovechar al máximo el entorno.
La vivienda se distribuye en dos plantas, sótano y un agradable patio que rodea la casa, un espacio ideal para disfrutar de reuniones familiares, momentos de relax al aire libre.
¡Todo serán ventajas viviendo aquí!
--PRECIO A CONSULTAR--
.
.
*Se le informa al cliente que los gastos notariales, regístrales, ITP, honorarios de la agencia y otros gastos inherentes a la compraventa no están incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
858 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
858 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
250.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.071 €
Cost total de l'immoble:
267.071 €
Estalvi aportat:
50.000 €
Import de la hipoteca:
217.071 €
Interessos totals:
91.698 €
Cost total amb hipoteca
358.769 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.