- 1 hab.
- 1 bany
- 38 m²
Pis en venda a De la Pujada del Puig Rom, Almadrava - Canyelles - Puig-Rom
Roses
Situado en la 2.ª planta (bajando) de una pequeña residencia de tan solo 8 viviendas, este agradable apartamento disfruta de una ubicación privilegiada y de unas magníficas vistas al mar y al puerto.
Dispone de un salón con cocina americana, un dormitorio y un baño con ducha.
Su principal atractivo es, sin duda, su bonita terraza acristalada, desde la que se domina el mar y el puerto, un lugar ideal para disfrutar del sol y contemplar magníficas puestas de sol.
Cerca del centro y de la playa, este apartamento es perfecto como pied-à-terre en Roses, para disfrutar de la Costa Brava, o como inversión.
Posibilidad de adquirir un garaje cercano.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
373 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
373 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
110.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.903 €
Cost total de l'immoble:
122.903 €
Estalvi aportat:
22.000 €
Import de la hipoteca:
100.903 €
Interessos totals:
33.362 €
Cost total amb hipoteca
156.265 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.