- 2 habs.
- 1 bany
- 65 m²
Pis en venda a Hort de la Vila, Roquetes
Roquetes
Piso en venta en Roquetes (Tarragona).
Actualmente, el piso se vende alquilado, lo que lo convierte en una opción perfecta para inversores que buscan rentabilidad desde el primer día.
Ubicado en una zona tranquila y bien comunicada, este inmueble se encuentra en un entorno residencial con todos los servicios cercanos, ideal para disfrutar de la calma sin renunciar a la comodidad del día a día. La vivienda dispone de 2 habitaciones y 1 baño, con una distribución funcional que aprovecha al máximo los espacios.
Para más información no dudes en contactarnos. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Llogat amb inquilinsOrientació
EstAigua calenta
ElectricitatEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Terrassa
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
320 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
320 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
88.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.541 €
Cost total de l'immoble:
98.541 €
Estalvi aportat:
17.600 €
Import de la hipoteca:
80.941 €
Interessos totals:
34.192 €
Cost total amb hipoteca
132.733 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.