- 4 habs.
- 4 banys
- 214 m²
- 502 m² terreny
Casa o xalet en venda a Rojales
Rojales
¡Descubre tu hogar ideal en Ciudad Quesada! Este espectacular chalet independiente de 2 plantas, sótano en una gran parcela con piscina, jardín y barbacoa, te ofrece todo lo que necesitas para vivir cómodamente y disfrutar de cada momento.
En la primera planta, te recibirán un luminoso salón-comedor, una cocina independiente y un práctico aseo para tus visitas. En la segunda planta, encontrarás dos acogedoras habitaciones, dos baños completos, una terraza acristalada perfecta para relajarte y un balcón con vistas a la Laguna!
El sótano de la propiedad cuenta con un amplio garaje, dos habitaciones dobles y un baño, ideal para huéspedes o para adaptarlo a tus necesidades.
Además, la parcela incluye una preciosa piscina y un jardín donde podrás disfrutar de la tranquilidad y el buen clima de la zona.
¡No dejes pasar esta oportunidad! Ven a conocer tu nuevo hogar en Ciudad Quesada, donde la comodidad y el lujo se encuentran. ¡Te esperamos!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
GasoilCalefacció
GasoilEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Piscina
- Electrodomèstics
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.605 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.605 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
449.000 €
Impostos i despeses de la compra:
47.099 €
Cost total de l'immoble:
496.099 €
Estalvi aportat:
89.800 €
Import de la hipoteca:
406.299 €
Interessos totals:
171.635 €
Cost total amb hipoteca
667.734 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.