- 1 hab.
- 1 bany
- 45 m²
Casa o xalet en venda a Rojales
Rojales
Bienvenido a este precioso bungalow totalmente renovado situado en el Residencial Scandia en Ciudad Quesada. Dispone de 1 dormitorio y 1 baño moderno, completamente reformado con acabados de alta calidad. Cuenta con una amplia terraza orientada al sur con vistas a la piscina comunitaria, ideal para disfrutar del sol durante todo el día. Ubicado en una comunidad cerrada con zonas verdes y piscina comunitaria. Se vende totalmente amueblado, listo para entrar a vivir o como inversión.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Piscina
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
537 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
537 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
149.000 €
Impostos i despeses de la compra:
16.803 €
Cost total de l'immoble:
165.803 €
Estalvi aportat:
29.800 €
Import de la hipoteca:
136.003 €
Interessos totals:
57.452 €
Cost total amb hipoteca
223.255 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.