- 3 habs.
- 2 banys
- 200 m²
Casa o xalet en venda a Francelos, Rois
Rois
Oportunidad única en Francelos (Rois) por 60.000 €
Casa de piedra en ruina (81 m² por planta + anexo de 31 m²) con patio amurallado y parada de bus a Santiago muy cerca. Situada en un entorno rural muy agradable con casas ya restauradas y fácil acceso por Bastavales o Padrón (La Picaraña).
✨ Opción extra: Posibilidad de comprar un terreno edificable enfrente de más de 600 m² (con galpón), ideal como zona de esparcimiento o para construir otra vivienda en el futuro.
¡Contáctanos y descubre todo su potencial!
Este anuncio es meramente informativo y puede contener errores. No es vinculante ni tiene validez contractual. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
+ 100 anysMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:ExemptEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:Exempt
- Jardí Privat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
197 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
197 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
60.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.341 €
Cost total de l'immoble:
65.341 €
Estalvi aportat:
12.000 €
Import de la hipoteca:
53.341 €
Interessos totals:
17.636 €
Cost total amb hipoteca
82.977 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.