- 2 banys
- 201 m²
Casa o xalet en venda a Carretera Horra, 53, Roa
Roa
Situada al lado del Rio Duero en el seno de la denominacion del Ribera del Duero. Chalet construido en 1986 constantamente remodelada y renovada desde 2008 hasta ahora. Cocina moderna, Dormitorio principal de Gran Tamaño, y con Aire acondicionado. Salon Grande con Chimenea, Porche grande y anfitriona. Jardines extensas con frutales y arboles muchas mas de 40 años de edad. Piscina Grande, multiples garajes y mucho aparcamento, mas de 8000M2 Unica, grande y hermosa
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:352 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:73.2 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Piscina
- Electrodomèstics
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.287 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.287 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
367.500 €
Impostos i despeses de la compra:
31.599 €
Cost total de l'immoble:
399.099 €
Estalvi aportat:
73.500 €
Import de la hipoteca:
325.599 €
Interessos totals:
137.544 €
Cost total amb hipoteca
536.643 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




