Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 10 habs.
- 5 banys
- 600 m²
- 260 m² terreny
Casa adosada en venda a Santa Uxía de Ribeira
Ribeira
Vivienda unifamiliar situada a 100 m² del ayuntamiento. La vivienda esta compuesta por bajo, 2 plantas y bajo cubierta ocupando una parcela de 321m² de superficie (504 m² construidos). La vivienda dispone de una finca anexa de 264 m² de superficie con acceso desde el primer piso mediante unas escaleras de piedra y también un acceso directo desde la calle. El primero y el segundo piso disponen de terraza. El valor total de la casa la finca anexa es de 1.450.000 €. Por separado seria 1.000.000 € para la casa y 450.000 € para la finca. Estamos abiertos a negociar otras opciones.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
70 a 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
4.942 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
4.942 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
1.450.000 €
Impostos i despeses de la compra:
90.785 €
Cost total de l'immoble:
1.540.785 €
Estalvi aportat:
290.000 €
Import de la hipoteca:
1.250.785 €
Interessos totals:
528.376 €
Cost total amb hipoteca
2.069.161 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




