- 3 habs.
- 3 banys
- 99 m²
Casa o xalet en venda a Barrio Villasomera, 31, Rasines
Rasines
Chalet Adosado en Rasines, en perfecto estado, para entrar a vivir y a tan solo 15 kms de distancia por vía rápida con las playas de Laredo. Tiene aproximadamente 99m2 construidos y 94 m2 de vivienda. Se ubica en urbanización con plazas de parking privadas. Es una vivienda en tres alturas cuyo reparto es el siguiente:
Planta Baja: Recibidor, cocina independiente equipada, salón, aseo, y una amplia terraza privada con barbacoa.
Planta Primera: 2 espaciosas habitaciones, 1 baño con plato ducha.
Planta Bajo Cubierta: 1 amplísima habitación con 1 baño con plato ducha.
Es una vivienda luminosa, orientada al sureste, cuenta con calefacción, ventanas PVC doble cristal. Año de construcción 2004.
Ideal tanto para primera residencia como para vivienda vacacional. No dude en contactar con nosotros para realizar una visita, es una de las pocas viviendas de estas características a la venta en la zona.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Parquet
- Terrassa
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
694 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
694 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
195.000 €
Impostos i despeses de la compra:
19.546 €
Cost total de l'immoble:
214.546 €
Estalvi aportat:
39.000 €
Import de la hipoteca:
175.546 €
Interessos totals:
74.157 €
Cost total amb hipoteca
288.703 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.