Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 300 m²
Pis en venda a Calle San Marcos, 7, Quintanar del Rey
Quintanar del Rey
Casa muy céntrica con dos plantas, en la planta baja hay un local que puede ser destinado a comercial o a vivienda, aproximadamente 150 m2, que da a dos calles, con tres ventanas y dos puertas a ambas calles, mas un patio la mitad de el cubierto de unos 60m2
en la planta primera hay 4 dormitorios, salón, dos baños, cocina con despensa, terraza, balcón , cuarto de lavadora y caldera.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Electrodomèstics
- Balcó
- Videointerfòn
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
958 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
958 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
270.000 €
Impostos i despeses de la compra:
26.371 €
Cost total de l'immoble:
296.371 €
Estalvi aportat:
54.000 €
Import de la hipoteca:
242.371 €
Interessos totals:
102.386 €
Cost total amb hipoteca
398.757 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




