Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
- 3 habs.
- 2 banys
- 100 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Centro
Puertollano
Piso casi nuevo de 16 años de antigüedad. De superficie de 95 m distribuido en 3 habitaciones, 2 baños completos, salón y cocina con lavadero. La habitación de matrimonio tiene baño incluido dentro de la habitación, dispone de armario empotrado también. La cocina están amplia como se ve en las fotos. Piso en perfecto estado , con calefacción independiente de gas natural. En el precio se incluye cochera cerrada de 18m. Fácil acceso de entrada y maniobra de entrada. En el precio se incluye el trastero de 8 m. En zonas comunes tiene piscina solo abierta en temporada de verano.
En MP estamos a tu disposición no dudes en informarte, contamos con departamento financiero para trámites de hipoteca.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Traster
- Z. Comunitària
- Pati
- Piscina
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Balcó
- Porta Blindada
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
415 € *
* Provisional subjecte a estudi i oferta de CaixaBank
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
415 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
* Provisional subjecte a estudi i oferta de CaixaBank
Preu de l'immoble:
120.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.103 €
Cost total de l'immoble:
129.103 €
Estalvi aportat:
24.000 €
Import de la hipoteca:
105.103 €
Interessos totals:
44.399 €
Cost total amb hipoteca
173.502 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Contrata luz y gas online, sin permanencia