Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 bany
- 40 m²
- 3ª Planta
Apartament en venda a Calle de Portugal, San Antonio - Las Arenas
Puerto de la Cruz
Apartamento en perfecto estado, consta de un dormitorio con mucha luz natural y gran armario empotrado, salón comedor y cocina abierta, y baño con plato de ducha, totalmente exterior, 40m2 se vende junto a trastero de 6m2 en la planta sótano. Situado en una calle sin tráfico, en un edificio moderno y bien cuidado.
Apartment in perfect condition, consisting of one bedroom with plenty of natural light and a large built-in wardrobe, a living-dining room with an open-plan kitchen, and a bathroom with a shower tray. Completely exterior, 40 m², and sold together with a 6 m² storage room located on the basement floor. Situated on a quiet, traffic-free street, in a modern and well-maintained building.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Traster
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
721 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
721 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
210.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.596 €
Cost total de l'immoble:
224.596 €
Estalvi aportat:
42.000 €
Import de la hipoteca:
182.596 €
Interessos totals:
77.135 €
Cost total amb hipoteca
301.731 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.