- 4 habs.
- 3 banys
- 277 m²
Casa adosada en venda a Zona Alta
Premià de Mar
EDIFICIO OCUPADO 3 PLANTAS, 405 m2, GARAJE, CARRER DEL PILAR, PREMIÀ DE MAR
ACTIVO OCUPADO POR PERSONA SIN JUSTO TÍTULO.
NO ES APTO PARA HIPOTECA.
NO SE PUEDE VISITAR.
La distribución de la vivienda es orientativa. Las fotografías pueden no reflejar el estado actual de la propiedad.
Edificio 4 plantas:
- Plamta 0, garaje: 154 m2
- Planta 1, 128 m2
- pnata 2, 75 m2
- Planta 3 , 45 m2
Se encuentra en el centro de Premia de Mar, en sus alrededores encontramos el centro sanitario CAP, la Escola El Pilar, supermercados, bancos, bibliotecas, farmacias, oficinas de correos, centros deportivos y la estación de tren Premià de Mar. Cuenta con fácil acceso a Autopista del Maresme.
El precio del inmueble ha sido fijado en atención a que el inmueble se adquiera por el comprador en estado de ocupado por lo que no aplicaría dicho precio si en el momento de formalización de la escritura pública el inmueble se encontrara libre de ocupantes.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
OcupatEstat
A reformarAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.522 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.522 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
425.460 €
Impostos i despeses de la compra:
44.745 €
Cost total de l'immoble:
470.205 €
Estalvi aportat:
85.092 €
Import de la hipoteca:
385.113 €
Interessos totals:
162.685 €
Cost total amb hipoteca
632.890 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.