- 1 bany
- 184 m²
Casa adosada en venda a C. Eras, Portalrubio de Guadamejud
Portalrubio de Guadamejud
Inmobiliaria en Cuenca - Tecnocasa Consulting Inmobiliaria Cuenca Sl
Agencia inmobiliaria TECNOCASA de CUENCA VENDE
CASA CON TERRENO en Venta en Ubicación Estratégica - Ideal para Tu Proyecto
CASA PAREADA en PORTALRUBIO DE GUADAMEJUD
Esta casa cuenta con un gran potencial. Esta magnífica casa INDEPENDIENTE en PORTALRUBIO DE GUADAMEJUD, situada a solo 53 minutos de Cuenca, esta propiedad de 184 metros cuadrados construidos se extiende a lo largo de la parcela, ofreciendo un sinfín de posibilidades para personalizarla a tu gusto. Con un amplio patio que invita a la creatividad, esta casa es ideal para aquellos que buscan un proyecto de reforma integral.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
70 a 100 anysMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Zona Esportiva
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
49 €
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
49 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
13.000 €
Impostos i despeses de la compra:
2.811 €
Cost total de l'immoble:
15.811 €
Estalvi aportat:
2.600 €
Import de la hipoteca:
13.211 €
Interessos totals:
4.368 €
Cost total amb hipoteca
20.179 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.