Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 95 m²
Pis en venda a Carrer Blasco Ibáñez, 25a, Polinyà de Xúquer
Polinyà de Xúquer
Se vende piso en primera planta, listo para entrar a vivir, en una zona tranquila y bien comunicada.
La vivienda cuenta con 3 habitaciones, salón luminoso, cocina equipada y baño completo. Dispone de suelo de parquet, aire acondicionado por conductos y persianas motorizadas, lo que aporta comodidad en el día a día.
Se vende amueblado, ideal tanto para vivienda habitual como para inversión.
Destaca por su orientación este, que permite disfrutar de luz natural durante gran parte del día, y por sus agradables vistas a la zona de piscina comunitaria.
Además, cuenta con tendedero y una distribución cómoda y funcional.
Una vivienda práctica, cuidada y con todo lo necesario para entrar a vivir sin necesidad de reformas.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Piscina
- Electrodomèstics
- Balcó
- Videointerfòn
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
576 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
576 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
160.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.903 €
Cost total de l'immoble:
177.903 €
Estalvi aportat:
32.000 €
Import de la hipoteca:
145.903 €
Interessos totals:
61.635 €
Cost total amb hipoteca
239.538 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.



