- 3 habs.
- 2 banys
- 184 m²
Casa o xalet en venda a Layos, Polán
Polán
Se vende magnífica vivienda con terreno agrario de aproximadamente 5.000 m² de superficie gráfica, ideal para quienes buscan tranquilidad, espacio y contacto con la naturaleza.
La vivienda cuenta con 200 m² construidos distribuidos en 3 amplias habitaciones, salón luminoso, cocina funcional y 2 baños completos, ofreciendo comodidad para toda la familia. Además, dispone de una agradable terraza perfecta para disfrutar del aire libre y del entorno.
En el exterior encontramos piscina privada, pozo propio y amplias zonas de garaje con capacidad para varios vehículos. La finca incluye terreno agrario de 5.000 m², con múltiples posibilidades de uso y aprovechamiento.
Una propiedad ideal tanto como vivienda habitual, casa de recreo o inversión.
¡Visítala sin compromiso y descubre todo su potencial!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatEstat
Gairebé nouAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Traster
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
623 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
623 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
175.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.653 €
Cost total de l'immoble:
192.653 €
Estalvi aportat:
35.000 €
Import de la hipoteca:
157.653 €
Interessos totals:
66.598 €
Cost total amb hipoteca
259.251 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.