- 4 habs.
- 2 banys
- 147 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Calle Briones, Pinos Puente
Pinos Puente
Piso en la entrada de Pinos Puente. Cerca de parada de autobús y comercios locales.
4 dormitorios, 1 baño y 1 aseo.
Cocina independiente con lavadero . Terraza privativa de 44 metros.
Posee 1 plaza de parking.
Tiene Split de A/A y bomba de calor.
Todas las habitaciones son exteriores, por lo que todo el piso es muy luminoso.
El piso se ha usado recientemente como clínica dental. Con el único objetivo de salvaguardar los útiles y enseres sanitarios que aun se encuentran en el domicilio, las imágenes han sido retocadas con IA. para eliminar dicho material.
Si deseas concertar una visita, ponte en contacto con Inmobiliaria Ferro Properties, oficina de Atarfe.
La información facilitada es meramente informativa y no tiene valor vinculante. Las superficies son aproximadas.
El precio no incluye honorarios profesionales, gastos de Notaría, Registro de la Propiedad, Gestoría ni Impuesto de Transmisiones Patrimoniales (ITP) o IVA."
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
BéGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
511 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
511 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
146.500 €
Impostos i despeses de la compra:
12.158 €
Cost total de l'immoble:
158.658 €
Estalvi aportat:
29.300 €
Import de la hipoteca:
129.358 €
Interessos totals:
54.645 €
Cost total amb hipoteca
213.303 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.