- 3 habs.
- 1 bany
- 458 m²
Pis en venda a Piloña
Piloña
Se vende en el parque natural del Sueve (valle de Borines) con buen acceso, rodeado de bosque, Un conjunto de edificaciones que consta de:
- Una Casa independiente de 200 m2, con un almacén de 46m2. ( necesita reforma integral)
- Una cuadra con tendejón de 90m2
- Una cuadra de 64m2
- Un hórreo de 59m2
- Una cabaña de 35m2
La casa consta de proyecto de obra y las dos cuadras tienen posibilidad de cambio de uso a vivienda. Todo ello en un total de 9.764m2 de fincas con agua de manantial y de traída, situada en la falda sur del parque natural del Sueve (La montaña de costa mas alta de Europa) en el valle de Borines.
Situada a 12 km de Colunga con acceso a las playas de La Griega, La Isla, La Espasa, etc.
A 16 km de la Infiesto, 20km de Villaviciosa y 47 km de Gijón.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
349 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
349 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
98.500 €
Impostos i despeses de la compra:
9.621 €
Cost total de l'immoble:
108.121 €
Estalvi aportat:
19.700 €
Import de la hipoteca:
88.421 €
Interessos totals:
37.352 €
Cost total amb hipoteca
145.473 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.