- 4 habs.
- 1 bany
- 155 m²
Casa adosada en venda a Pilas
Pilas
Se vende casa pareada en el municipio de Pilas, para reformar, ideal para quienes buscan un hogar acogedor y funcional. Con una superficie de 155 m², esta propiedad ofrece un espacio bien distribuido que se adapta a tus necesidades diarias.La vivienda cuenta con 3 habitaciones, un baño completo, cocina sin amueblar, patio grande y una terraza, 3 habitaciones. Ubicada en Pinichi, esta casa es una excelente opción para quienes desean vivir en un entorno tranquilo sin renunciar a la cercanía de servicios y comodidades. No pierdas la oportunidad de hacer de esta propiedad tu nuevo hogar.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
70 a 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Pati
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
290 €
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
290 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
82.260 €
Impostos i despeses de la compra:
7.499 €
Cost total de l'immoble:
89.759 €
Estalvi aportat:
16.452 €
Import de la hipoteca:
73.307 €
Interessos totals:
30.968 €
Cost total amb hipoteca
120.727 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.