Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 172 m²
Casa o xalet en venda a Pías
Pías
Vendemos casa rural reformada en la localidad de Villanueva de la Sierra, Zamora, a tan solo 2 kilómetros de Galicia, de la población de A Vilavella.
Preciosa casa totalmente reconstruida manteniendo las características constructivas de la zona, con paredes en piedra, y tejado en pizarra. En el interior de la vivienda se mantienen las paredes vistas en piedra combinadas con techos y suelos en madera.
Encontramos un total de 2 dormitorios, una amplia cocina totalmente equipada y con zona de despensa, baño, y un precioso salón con chimenea.
La totalidad de la vivienda se encuentra en la planta superior.
En la planta baja un amplio espacio diáfano con posibilidad de utilizar en su totalidad para garaje o para ampliar el espacio destinado a la vivienda.
Destacar que la casa esta bien comunicada, cercana al enlace de la autovía.
¿Quieres visitarlo?
Inmobiliaria Fincas Galicia
☎ 647369140 / 988410882
📌Avda. Portugal 15 bajo, Verín
🌐www.fincasgalicia.tk
#venta #casa #domonterrei #terreno #alquiler #piso #duplex #casa #chalet #rural #galicia #galiciarural #inmobiliariafincasgalicia #verín #laza #cualedro #oimbra #riós #ourense #madrid #barcelona #megustaelrural #vianadobolo #vilariñodeconso #manzaneda #trives #agudiña #xinzo #xinzodelimia #alquiler
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Nevera
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
373 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
373 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
105.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.303 €
Cost total de l'immoble:
115.303 €
Estalvi aportat:
21.000 €
Import de la hipoteca:
94.303 €
Interessos totals:
39.837 €
Cost total amb hipoteca
155.140 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.