- 4 habs.
- 1 bany
- 171 m²
- 139 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Calvario, Pegalajar
Pegalajar
¡SIN COMISIÓN! Casa económica de 4 plantas, para reformar en calle Calvario. Soleada y luminosa. Magnificas vistas desde la terraza.
El precio anunciado corresponde exclusivamente al inmueble y no incluye los gastos e impuestos derivados de la compraventa, tales como el Impuesto de Transmisiones Patrimoniales (ITP) o, en su caso, IVA y AJD, así como los gastos de notaría, inscripción en el Registro de la Propiedad, y cualquier otro gasto que legalmente corresponda al comprador.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
70 a 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Pati
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
85 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
85 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
23.000 €
Impostos i despeses de la compra:
3.021 €
Cost total de l'immoble:
26.021 €
Estalvi aportat:
4.600 €
Import de la hipoteca:
21.421 €
Interessos totals:
9.049 €
Cost total amb hipoteca
35.070 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.