- 6 habs.
- 2 banys
- 200 m²
Casa adosada en venda a Avenida Antonio Machado, 131, Peal de Becerro
Peal de Becerro
Se vende casa familiar en Peal de Becerro (Jaén). En Avenida Antonio Machado, nº131. Accesible también por Calle Blas Infante. La planta principal se compone por una entradita muy amplia, 2 dormitorios de matrimonio, un comedor con lacena, cocina amplia, cuarto de baño y lavadero.
La segunda planta está compuesta por 2 dormitorios (uno con cama de matrimonio y el otro con una cama de 1,05), dos cámaras grandes y una terraza.
Un sótano que consta un cuarto de baño, cocina de leña, y dos habitaciones y un patio con acceso a la calle.
La casa es entregada con todo el mobiliario: lavadora, televisión, camas, congelador, frigorífico, etc.
Precio: 55.000 euros (algo negociables). Teléfono:
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
193 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
193 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
55.000 €
Impostos i despeses de la compra:
4.941 €
Cost total de l'immoble:
59.941 €
Estalvi aportat:
11.000 €
Import de la hipoteca:
48.941 €
Interessos totals:
20.674 €
Cost total amb hipoteca
80.615 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




