Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 7 habs.
- 2 banys
- 326 m²
- 1380 m² terreny
Casa o xalet en venda a Paradinas de San Juan
Paradinas de San Juan
Se vende PRECIOSA CASA SEÑORIAL en el CENTRO de Paradinas de San Juan. Casa de PLANTA BAJA + Desván diáfano de 290 m2. La vivienda se compone de 3 salones, 2 salitas, cocina, despensa, 7 dormitorios, trastero y cuarto de lavandería. Además dispone de AMPLIO PATIO de 680 m2 aproximadamente con piscina y otras dependencias (garajes y nave) de 380 m2. Tejado en buen estado. Necesita mejoras. MUY BONITA. MEJOR VER.
CERTIFICADO DE EFICIENCIA ENERGÉTICA PENDIENTE DE REALIZAR POR LA PROPIEDAD. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Traster
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
599 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
599 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
170.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.503 €
Cost total de l'immoble:
185.503 €
Estalvi aportat:
34.000 €
Import de la hipoteca:
151.503 €
Interessos totals:
64.000 €
Cost total amb hipoteca
249.503 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.