- 3 habs.
- 3 banys
- 136 m²
- 282 m² terreny
Casa adosada en venda a Valencia, Paracuellos de Jiloca
Paracuellos de Jiloca
Se vende estupendo adosado de 136M2 en Paracuellos de Jiloca, a 5Km de Calatayud.
La parcela tiene una superficie de 282M2, con un jardín exterior de 211M2, en una urbanización privada, próxima a la carretera de Valencia.
El adosado en 2 plantas, cuenta con gran salón comedor, cocina totalmente amueblada y equipada, 2 baños completos, 1 aseo, 3 habitaciones amplias y terraza. Además de cochera almacén con puerta automática.
Calefacción individual de gas oil con depósito de 720 Litros, carpintería exterior de aluminio con cristales climalit, suelos de gres, puertas de roble.
GRAN OCASIÓN!!!!!
Fincas Artal: tu Inmobiliaria de confianza y cercana a tí. Hacemos realidad tus sueños.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
10 a 20 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:138.47 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:63.47 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
660 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
660 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
187.600 €
Impostos i despeses de la compra:
17.004 €
Cost total de l'immoble:
204.604 €
Estalvi aportat:
37.520 €
Import de la hipoteca:
167.084 €
Interessos totals:
70.582 €
Cost total amb hipoteca
275.186 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.