- 4 habs.
- 2 banys
- 115 m²
Pis en venda a Calle de González Tablas, 2º Ensanche
Pamplona / Iruña
Bonito piso con altura y balcón en la mejor zona del segundo ensanche, próximo a todo tipo de servicios.
Con 105m² útiles y totalmente reformado, se distribuye en cuatro habitaciones, dos de ellas exteriores dando a la calle González Tablas y otras dos al patio interior del edificio.
Dispone de un salón con cocina americana y grandes ventanales que dan a un amplio patio de manzana y aportan una excelente luminosidad, también tiene de dos baños completos y una despensa.
El portal está libre de barreras arquitectónicas y totalmente reformado así como la fachada y los patios. La calefacción es individual con caldera de gas.
! No dejes pasar esta oportunidad ¡.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
Gas naturalAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.334 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.334 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
390.000 €
Impostos i despeses de la compra:
25.599 €
Cost total de l'immoble:
415.599 €
Estalvi aportat:
78.000 €
Import de la hipoteca:
337.599 €
Interessos totals:
142.614 €
Cost total amb hipoteca
558.213 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.