- 3 habs.
- 1 bany
- 104 m²
- 4ª Planta
Pis en venda a Son Gotleu
Palma de Mallorca
Piso de 100 m2 en cuarta planta sin ascensor.
Situado a 100 metros de calle Aragón, en una finca con la ITE (Inspección Técnica de Edificios) pasada favorablemente, muy bien conservada.
La vivienda dispone de un amplio recibidor, 3 dormitorios dobles, 1 baño completo, 1 aseo, cocina y amplia coladuría de unos 10 m2.
El piso está de origen, necesita reforma. Se entregará totalmente vacío de mobiliario. Destaca por ser muy luminoso, tiene vistas despejadas a ambos lados y muy buena ventilación.
Dispone de un aire acondicionado en el salón.
Tiene como anejo un trastero en la azotea de 4 m2.
Para cualquier consulta o concertar una visita, no dude en llamarnos. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsPlanta
4a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Traster
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
854 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
854 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
249.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.011 €
Cost total de l'immoble:
266.011 €
Estalvi aportat:
49.800 €
Import de la hipoteca:
216.211 €
Interessos totals:
91.335 €
Cost total amb hipoteca
357.346 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.