Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 4 banys
- 210 m²
Àtic en venda a Carrer del Forn del Racó, 4, Cort
Palma de Mallorca
Ático de 210 m² (150 m² 60 m² de terraza)
Magnífico ático situado en el corazón del casco antiguo de Palma, que destaca por su excepcional terraza privada de 60 m² con vistas despejadas. La vivienda, de 150 m², se distribuye en recibidor, amplia cocina con office, luminoso salón, tres dormitorios, tres baños y un aseo de cortesía.
Dispone de coladuría, aire acondicionado frío/calor, calefacción por radiadores, carpintería exterior con doble acristalamiento, suelos originales y vigas de madera vistas que conservan el encanto tradicional. Orientación este, sur y oeste, lo que garantiza una excelente luminosidad durante todo el día.
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
+ 100 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:122.2 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:38.4 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
6.301 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
6.301 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
1.850.000 €
Impostos i despeses de la compra:
114.785 €
Cost total de l'immoble:
1.964.785 €
Estalvi aportat:
370.000 €
Import de la hipoteca:
1.594.785 €
Interessos totals:
673.693 €
Cost total amb hipoteca
2.638.478 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




