- 2 habs.
- 2 banys
- 124 m²
Pis en venda a Carrer del Mascarell, 1, Les Maravelles
Palma de Mallorca
Precio negociable!!! Particular vende piso situado en la Urb. Can Sole, ubicada en el barrio de Las Maravillas a 100 metros aproximadamente de la Playa. Es un tercer piso muy soleado de unos 124 mtros cuadrados construidos de los que 109 m. son de vivienda y 15 m. de terraza. El piso consta de 2 habitaciones dobles de buen tamaño (una con baño en suite), 2 baños completos, gran salon comedorque da a terraza exterior y cocina totalmente que dispone de coladuria. El edificio dispone de ascensor, plaza de parking subterráneo amplio y un trastero (incluidos en el precio). La urbanización tiene una gran piscina, jardines comunitarios y un parque infantil. En los alrededores se puede encontrar un bonito parque así como el Bosque de la Ribera. A pocos metros se encuentran supermercados (eroski y mercadona) así como varias paradas de autobús para poder desplazarse.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:1 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:1 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Pati
- Piscina
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Balcó
- Videointerfòn
- Zona Infantil
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.031 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.031 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
595.000 €
Impostos i despeses de la compra:
38.047 €
Cost total de l'immoble:
633.047 €
Estalvi aportat:
119.000 €
Import de la hipoteca:
514.047 €
Interessos totals:
217.152 €
Cost total amb hipoteca
850.199 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




