Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 114 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Allende el Río
Palencia Capital
MONCASA vende impecable vivienda íntegramente exterior en Avenida Viñalta de Palencia. Este hogar destaca por su excelente estado de conservación y una distribución funcional que aprovecha la luz natural en cada rincón.
Consta de tres amplios dormitorios, un salón acogedor, cocina totalmente equipada y dos baños completos. La propiedad se completa con una cómoda plaza de garaje y un práctico trastero incluidos en el precio. Es la opción ideal para quienes buscan comodidad y tranquilidad en una de las zonas más despejadas de la ciudad, con todos los servicios a su alcance y listo para entrar a vivir de inmediato.
Solicita información sin compromiso.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
567 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
567 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
161.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.783 €
Cost total de l'immoble:
175.783 €
Estalvi aportat:
32.200 €
Import de la hipoteca:
143.583 €
Interessos totals:
60.655 €
Cost total amb hipoteca
236.438 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.