- 3 habs.
- 2 banys
- 145 m²
- 200 m² terreny
Casa adosada en venda a Avinguda de Pompeu Fabra, 135, Piverd - Vila-Seca - Bruguerol
Palafrugell
Casa familiar en una de les millors zones residencials de Palafrugell, pensada per gaudir del confort, la tranquil·litat i la qualitat de vida. Situada al reconegut barri del Pi Verd, aquesta propietat combina espais amplis, funcionalitat i una excel·lent connexió amb tots els serveis i les principals vies del Baix Empordà.
Una nova oportunitat residencial i familiar a Palafrugell, amb totes les comoditats i espais pensats per crear un ambient on tots els membres de la família podran gaudir tant d’espais particulars com de zones comunes.
L’habitatge es distribueix en tres plantes interiors. A la planta principal hi trobem els espais comuns: una àmplia sala d’estar amb sortida directa al jardí privat i a la zona comunitària, un bany i una cuina espaiosa amb capacitat per instal·lar-hi un petit office, amb accés a un safareig molt ben ventilat.
La zona de distribució ens condueix a la planta superior, destinada al descans, on podem gaudir de tres còmodes dormitoris, un gran bany complet i accés a una agradable terrassa.
A la planta inferior, la propietat disposa d’una plaça d’aparcament privada de gran capacitat i d’un pràctic traster.
Veniu a conèixer aquesta propietat i descobriu tots els avantatges que us pot oferir.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Cuina Office
- Pati
- Nevera
- Balcó
- Alarma
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.182 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.182 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
330.000 €
Impostos i despeses de la compra:
35.199 €
Cost total de l'immoble:
365.199 €
Estalvi aportat:
66.000 €
Import de la hipoteca:
299.199 €
Interessos totals:
126.392 €
Cost total amb hipoteca
491.591 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.