Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 8 habs.
- 2 banys
- 250 m²
- 350 m² terreny
Casa o xalet en venda a Oviedo - Ramiro I, 12, Ciudad Naranco - Prados de La Fuente
Oviedo
Chalet unifamiliar pareada en zona de mas prestigio y exclusividad de Oviedo, en la zona mas cercana al casco urbano.Su ubicación a dos calles, Ramiro I y Avda. de San Pedro de los Arcos le permite desplazarse al centro de Oviedo en dos minutos, Calle Uría, estación de Renfe, colegios y zona comercial y de ocio.Podrá elegir entre salir a pasear en el entorno al Monte Naranco o ir de compras sin tener grandes desplazamientos.Parcela de 350 m2 distribuida en 3 plantas y sótano.Planta semisótano destinada a aparcamiento, sala de calderas y trastero. Planta principal: amplio vestíbulo, salón-comedor con chimenea, despacho o dormitorio, comedor independiente y otro dormitorio, cocina y aseo. Salida a porche desde salón. Entrada principal y de servicio. Planta primera: 4 dormitorios y 2 baños. La principal con baño privado.Planta Bajocubierta: 2 dormitorios, salón y aseo.DISFRUTE DE LA VENTAJA de vivir en un chalet en el CENTRO.No lo dude, llámenos y concierte visita!!!!!!.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalEstat
A reformarAntiguitat
50 a 70 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:375.9 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:79.3 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Gres Ceràmica
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.991 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.991 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
570.000 €
Impostos i despeses de la compra:
47.947 €
Cost total de l'immoble:
617.947 €
Estalvi aportat:
114.000 €
Import de la hipoteca:
503.947 €
Interessos totals:
212.885 €
Cost total amb hipoteca
830.832 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.