- 3 habs.
- 2 banys
- 98 m²
- 4a Planta
Pis en venda a Calle Nueve de Mayo, Salesas - Foncalada - Campoamor
Oviedo
Agencia 23 Servicios Inmobiliarios pone a la venta este magnífico piso en pleno centro de Oviedo. Con una superficie de 98 m², esta vivienda cuenta con amplio salón, 3 dormitorios, 2 baños, y cocina totalmente equipada. Es exterior, tiene ascensor, calefacción individual, armarios empotrados, ventanas de doble acristalamiento y es muy luminoso. Se encuentra en perfecto estado de conservación y ofrece opcionalmente la posibilidad de adquirir 2 plazas de plazas de garaje en el mismo edificio. No pierdas la oportunidad de vivir en este acogedor piso ubicado en el centro comercial y administrativo de Oviedo.
Impuestos y gastos no incluidos (ITP, Notaría, Registro, , Etc...).
ℹ️ Información válida salvo error tipográfico, no tiene carácter contractual y puede estar sujeta a cambios o errores.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
Gas naturalEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:110 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:22 kg CO₂ m² / any
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.699 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.699 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
486.000 €
Impostos i despeses de la compra:
41.227 €
Cost total de l'immoble:
527.227 €
Estalvi aportat:
97.200 €
Import de la hipoteca:
430.027 €
Interessos totals:
181.659 €
Cost total amb hipoteca
708.886 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.