- 4 habs.
- 2 banys
- 147 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Marqués de Pidal, Parque San Francisco - Uría
Oviedo
Piso en venta en zona centro de Oviedo (Asturias, España).
Precio: 280.000 €.
Superficie construida: 147 m².
4 habitaciones y 2 baños.
1ª planta interior.
Tour virtual 3D disponible.
Piso en venta situado en la calle Marqués de Pidal, en pleno centro de Oviedo y con el Campo de San Francisco y la calle Uría a un paso. Se encuentra en la primera planta de un edificio construido en 1966, sin barreras arquitectónicas y que cuenta con servicios centrales, portero físico y ascensor.
La vivienda, que actualmente está instalada como oficina, tiene una superficie construida de 147 m² distribuidos en hall de entrada, amplio salón comedor, cocina (actualmente anulada y sin instalaciones), cuatro habitaciones y dos baños completos.
Dispone de calefacción central con contador individual, ventanas de madera, suelos de parqué y gres, dos puertas de acceso, etc.
Gastos de comunidad: 156 € al mes.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Gres Ceràmica
- Parquet
- Serv. porteria
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
982 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
982 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
280.000 €
Impostos i despeses de la compra:
24.471 €
Cost total de l'immoble:
304.471 €
Estalvi aportat:
56.000 €
Import de la hipoteca:
248.471 €
Interessos totals:
104.963 €
Cost total amb hipoteca
409.434 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.