- 3 habs.
- 1 bany
- 90 m²
- 1a Planta
Pis en venda a Buenavista
Oviedo
Piso exterior, luminoso y con ascensor en primera planta
Vivienda exterior, muy luminosa y con una excelente orientación oeste, situada en una primera planta con ascensor.
El piso cuenta con una distribución cómoda y funcional, ideal tanto como vivienda habitual como para quienes buscan una propiedad con buenas posibilidades de alquiler para estudiantes al estar situado en el centro del campus del Cristo.
Dispone de:
3 habitaciones
1 baño
Amplio salón
Cocina independiente
Amplia despensa, perfecta para disponer de espacio extra de almacenamiento
Ascensor
Orientación oeste y carácter exterior, que aporta mucha luz natural a la vivienda
Una vivienda luminosa, práctica y con una distribución versátil, que ofrece la posibilidad de crear un hogar cómodo y acogedor.
No dispone de garaje ni trastero.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
634 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
634 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
180.000 €
Impostos i despeses de la compra:
16.396 €
Cost total de l'immoble:
196.396 €
Estalvi aportat:
36.000 €
Import de la hipoteca:
160.396 €
Interessos totals:
67.757 €
Cost total amb hipoteca
264.153 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




