Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 257 m²
- 200 m² terreny
Casa o xalet en venda a As Lagoas
Ourense Capital
SE VENDE CASA PARA REFORMAR CON 200M DE PARCELA EN LAGUNAS. REF. 5698
La propiedad se encuentra localizada en las Lagunas, a menos de 10 minutos caminando del parque de San Lázaro. Se emplaza sobre una parcela de 350 m2. Actualmente se divide en dos plantas, de aproximadamente 120 m2 cada una, destinando la planta baja a bodega, garaje, sala de calderas. La planta principal se destina a vivienda distribuyéndose en la actualidad en tres habitaciones un cuarto de baño completo, salón-comedor y cocina independiente. Disfruta de una parcela de 200 m2 rectangulares
La vivienda dispone de múltiples opciones para adecuarla a las necesidades y gustos de sus nuevos propietarios, ya que es rectangular y sus posibilidades de distribución son múltiples.
Llámanos cuanto antes al 988 612 361 o visítanos en nuestra oficina de la Avenida de Buenos Aires, Nº 22, bajo Ourense.
Puedes enviarnos un correo electrónico a direccion@inmobiliariatuhogar.es
Encontrarás todas nuestras ofertas en www.inmobiliariatuhogar.es
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
GasoilCalefacció
GasoilEstat
A reformarAntiguitat
70 a 100 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
703 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
703 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
200.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.996 €
Cost total de l'immoble:
217.996 €
Estalvi aportat:
40.000 €
Import de la hipoteca:
177.996 €
Interessos totals:
75.192 €
Cost total amb hipoteca
293.188 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.