- 2 habs.
- 2 banys
- 80 m²
- 45 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle Calle Estaca, Playa Flamenca
Orihuela
Playa Flamenca, Adosado en el Residencial Villas San Jose vivienda de 75 m2 y un jardin con entrada para el coche de 45 m2, la vivienda disponde de 2 dormitorios el dormitorio principal dispone de su propia terraza, baño, aseo, cocina americana y amplio salón comedor con terraza y dispone de un solarium con vistas al mar de 18 m2 con trastero, la vivienda se vende amueblada y el residencial cuenta con piscina comunitaria.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Electrodomèstics
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
862 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
862 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
240.000 €
Impostos i despeses de la compra:
26.071 €
Cost total de l'immoble:
266.071 €
Estalvi aportat:
48.000 €
Import de la hipoteca:
218.071 €
Interessos totals:
92.121 €
Cost total amb hipoteca
358.192 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.