Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 105 m²
- 250 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle Salvador Rueda Cmor, 7, Campoamor
Orihuela
Este bonito y coqueto minichalet está ubicado en la zona de Las Villas, una de las zonas más codiciadas dentro de Campoamor por su comunidad con piscina, pistas de tenis, basket, jardines,etc. Una pasada de sitio comunitario que enamora sobre todo a familias y a todo tipo de edades. Y concentrandonos en el Mini que tenemos a la venta, hay que decir que está en la zona de la Gasolinera, de los minis de ultima fila que lindan con la carretera nacional, con un gran espacio de jardin comunitario en la parte posterior y parque infantil. La vivienda fue completamente reformada hace 6 años y dejaron un espacio espectacular con 3 dormitorios completos con armarios empotrados .
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
ReformatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Electrodomèstics
- Pista de Tennis
- Alarma
- Zona Esportiva
- Zona Infantil
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.378 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.378 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
385.000 €
Impostos i despeses de la compra:
40.699 €
Cost total de l'immoble:
425.699 €
Estalvi aportat:
77.000 €
Import de la hipoteca:
348.699 €
Interessos totals:
147.303 €
Cost total amb hipoteca
573.002 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.