Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 3 banys
- 139 m²
- 174 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Melocotonero, Lomas de Cabo Roig - Los Dolses
Orihuela
Villas independientes ubicadas junto al campo de golf Vistabella golf, todas con parcela independiente con espacio de parking, piscina privada de 5 x 3 m. o 6 x 3 m, distribuidas en:
En la planta baja cuenta con amplia zona de salón-comedor y cocina abierta, 1 dormitorio con armario empotrado, 1 baño completo y terraza cubierta.
La planta primera se distribuye en 2 dormitorios con armarios empotrados, 2 baños en suite y una gran terraza.
Con solárium opcional.
Las villas tienen muy buena orientación al este o al oeste.
Ubicadas en una zona excelente, junto a todos los servicios necesarios: supermercado, bares, restaurantes, muy bien comunicado con otras zonas de interés como las lagunas de Torrevieja, Torrevieja, Guardamar del Segura, Villamartin, Orihuela Costa.. a 35 minutos del Aeropuerto Internacional de Alicante.
¡¡Llámanos y ven a visitarlas!!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
Gairebé nouGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Piscina
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.413 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.413 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
395.000 €
Impostos i despeses de la compra:
41.699 €
Cost total de l'immoble:
436.699 €
Estalvi aportat:
79.000 €
Import de la hipoteca:
357.699 €
Interessos totals:
151.105 €
Cost total amb hipoteca
587.804 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Tu vivienda protegida cuando estas fuera
Arquitectos que inspeccionan tu futura casa