- 3 habs.
- 2 banys
- 153 m²
Pis en venda a Orihuela, -1, Lomas de Campoamor - Las Ramblas
Orihuela
Este exclusivo residencial ofrece viviendas de 2 o 3 dormitorios con 2 o 2,5 baños, incluyendo opciones de áticos.
TipologíasPlanta baja: apartamentos con jardín privado, perfectos para disfrutar al aire libre.Áticos: amplios soláriums en azotea con vistas panorámicas al golf y al mar.Planta primera y áticos: terrazas orientadas al sur, bañadas de sol durante todo el día.CaracterísticasPlaza de aparcamiento subterráneo.Trastero privado y seguro.Acceso a jardines comunitarios.Piscina comunitaria.Estilo de vidaLas viviendas destacan por su luminosidad, diseño moderno y espectaculares vistas al mar y al campo de golf.
Un entorno privilegiado para disfrutar de la Costa Blanca en una ubicación inmejorable.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Banyera d´hidromassatge
- Alarma
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.698 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.698 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
475.000 €
Impostos i despeses de la compra:
49.847 €
Cost total de l'immoble:
524.847 €
Estalvi aportat:
95.000 €
Import de la hipoteca:
429.847 €
Interessos totals:
181.583 €
Cost total amb hipoteca
706.430 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.