- 2 habs.
- 1 bany
- 81 m²
Apartament en venda a Calle Teodoro Llorente, 45, Campoamor
Orihuela
Edificio Cristina IV, piso 11 B.
Apartamento de 81 m2 (catastro) de orientación poniente, con 2 habitaciones exteriores, 1 baño, cocina totalmente equipada con lavavajillas, tendero con lavadero, terraza, salón-comedor, plaza de garaje y trastero (con 3 metros de altura y estanterías). El salón tiene un sofá cama de matrimonio.
Características:
Aire acondicionado con bomba de calor (unidad exterior en la azotea del edificio), ventiladores en todas las estancias, carpintería exterior de aluminio, tres armarios empotrados con maletero, suelo porcelánico en toda la casa y baño con plato de ducha de 160 cm con zona para sentarse.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestEstat
Gairebé nouAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Piscina
- Electrodomèstics
- Zona Infantil
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.022 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.022 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
285.000 €
Impostos i despeses de la compra:
30.571 €
Cost total de l'immoble:
315.571 €
Estalvi aportat:
57.000 €
Import de la hipoteca:
258.571 €
Interessos totals:
109.230 €
Cost total amb hipoteca
424.801 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




